Vad är problemet?

HAHA, guess what?
De holländska tjejerna är här på lunch nu och de ger sig fortfarande inte.

Give me a break, would ya?! Vad är problemet?!

Oavsett hur mycket jag skrattar och ser glad ut i deras närvaro så kan jag inte låta bli att känna ett äckligt avsky för dessa tjejer. Fattar de inget? Kadir är upptagen och jag är hääääär, bitches!! De sitter och scannar mig från topp till tå hela tiden, försöker få mig att bli svartsjuk (när det är dem själva som är svartsjuka) genom att sitta och titta på Kadir hela tiden.

So what?
Titta gör ju alla?
Borde inte tjejerna tappa suget snart? Ska jag fortsätta ignorera dem?

JA!

Kommentarer
Postat av: Mama

Hahaha patetiska tjejer säger jag, inser dom inte att dom är körda :) Fortsätt du som vanligt att se glad och trevlig ut jag lovar att det svider, ge gärna Kadir en puss så dom ser också och le lite extra :) Kram

2011-08-17 @ 14:56:02
Postat av: Thess

Herreguuud! Håller med din mamma fullständigt. Vad pysslar dom med, hoppas dom åker hem snart. Bläää!!!

Kramis

2011-08-17 @ 15:24:57
Postat av: Mikaela

Haaaaaaaaaaaaaaatar tjejer som dessa. Tyvärr så kryllar det ju av dem i Alanya. Blä.



Kör hårt Marre! ;)

2011-08-17 @ 15:47:29
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0