Första dagen!

God afton!
Under den här tiden som jag är här nu så kommer uppdateringen ske på kvällarna. Det är lite skumt för vi har inte internet uppe på rummet så jag får sitta nere i receptionen och låna deras internet. Som sagt, uppdatering på kvällarna, om jag inte har gjort något tidsinställt inlägg :P

Igår var det lite jäktigt innan jag äntligen kom till Antalya. Planet från Arlanda var försenat en timme, och i Istanbul hade vi ju bara 1.5 timme på oss att byta plan. Men nu fick vi inte ens det, vi fick springa med eskort genom hela Istanbul och kom på planet precis när de skulle stänga dörrarna.

Sen gick det bra, och nu kan jag lämna den hemska dagen bakom mig.
Idag har vi haft underbart väder, eller iallafall halva dagen.

Vi började dagen med frukost (körsbärsjuice och pasta) i den vackra vattenparken:


Vi tog oss en tur på stranden och jäklar i min lilla låda, vad ovanligt det kändes med så lite folk och inga solstolar, ingen musik och inga beachboys! Men det var faktiskt några personer som gick med bikini :)






Sen gick vi till Hasir och hälsade på, det såg så ovanligt ut, med dörrar och julprydnader nu under vintertid och allt:




Sen har vi också vart nere i hamnen och kollat runt, och massor av barer och butiker är stängda! Helt otroligt...
Men det kommer senare ;)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Tess

Åh vad kul att se bilder från nu när det är "offseason". Är galet avundsjuk! Jag hade så gärna velat vara där över nyår. Jag o Madde hade tänk åka ner, men biljetterna är för dyra. :/

Ha det så bra!

2011-12-30 @ 18:03:24
Postat av: Mama

Ja man måste ju säga att det ser lite annorlunda. Huvudsaken är att du har det bra iaf. Älskar dig i massor. Puss gumman.

2011-12-30 @ 18:23:57
Postat av: helliz

Saknar dig massa baby Girl.

Puss helliz. ;)

2011-12-30 @ 20:06:39
URL: http://lastbryggan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0