Hälsning från luften...

Sådär ja!
Om allt har gått som det ska så sitter jag uppe i luften nu, och med tanke på min flygrädsla så sitter jag säkert med en drink i handen också.

Nu ska jag ju alltså först åka till Istanbul för planbyte (heter det så?) och jag hoppas verkligen jag hittar den här gången! Sist jag åkte till Istanbul för att byta plan (visserligen till Diyarbakir) så missade jag ju planet eftersom det inte fanns någon som kunde hjälpa mig där.

Hit ska jag först:




Istanbul´s flygplats Sabiha Gokcen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va glad över att det är den flygplatsen du är på! Attatürk är ju bra mycket större. Dock är det ju lätt o hitta, bara följa skyltningen. DOMESTICS :) Hoppas du hittade ditt flyg!

2011-12-29 @ 21:57:00
Postat av: Mama

Allt gick ju bra till slut även om det vart lite jäcktigt för dig och de övriga passagerarna till Antalya. Älskar dig. Puss

2011-12-30 @ 14:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0