Inget dåligt som inte för något bra med sig...

God afton.
Nu har jag äntligen kommit hem, med hårt lindad fot eftersom läkaren ställde diagnosen att jag har en spricka i foten, på ett ställe som jag inte minns vad det hette. Jag slapp gips, (tack och lov! Tänk att inte kunna duscha HELA kroppen.. eeew) men måste ha foten hårt lindad. Det klarar jag :)

Här är lite sammamfattat av det som gick utför i kvällen i Stockholm:

                                        De här klackarna resulterade i detta:

                                                         Min älskling fick en trasig skärm

                        Hela vänsterfoten sprucken och svullen. Notera också blåsan på min högra lilltå!

MEN, det har varit en givande dag idag iallafall!
Med min spruckna iphone gick jag in på Telenor och fick detta:


En helt ny iphone 4S!
Hmmm.. vad ska jag nu göra med alla mina fina skal och väskor som hör till 3G?

Visst kunde jag laga bara glaset på min gamla, men den affären var stängd i Sthlm.
Här i Örebro var jag tvungen att skicka iväg den och vänta 3 VECKOR på att få den tillbaka.

No way.

Inte helt fel iallafall.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0