Konserter jag har vart på:

Är det något jag älskar så är det konserter och spelningar. Jag vet faktiskt inte hur många konserter jag har varit på, men den jag är mest glad för är GREEN DAY när de spelade på min födelsedag i Göteborg, när jag fyllde 20.

Jag har sett:
Backstreet Boys x3. (alla gillade dem en ggn i tiden, ok?)
Green Day x1.
Dropkick Murphys x3 (även stått på scenen med dem! Älskar det bandet, andra ggn jag såg dem kom ena gitarristen fram till mig och sa "OH, THAT´S YOU, WHO GOT THE BOY OVER YOUR SHOULDERS) Gången innan det fick jag nämligen en kille över mig som krashade på mina axlar, hela bandet slutade spela och frågad mig hur det gick. Där kan man snacka om ett band som bryr sig om sina fans!

Rammstein x1.

Millencolin x2 (man måste ju stödja sitt läns-band!)
Kenneth & the knutters x1 (ett måste)
Bob Sinclar x1.
Drängarna x1 (man måste vara uppvuxen med om för ett uppskatta humorn!)
John D x2

Sen ska vi inte tala om alla band jag har sett på en del festivaler, såsom Augustibuller och West coast Riot.
Bad manners
USCB Allstars
The Liptones
Vemoth
(min kompis Olof är sångare, jag skulle vara med i deras musikvideo men vi tappade kontakten när han skaffade tjej som inte tillät oss att ha kontakt)
Flogging Molly
Dia Psalma
Ignite
(backstage!)
Randy (backstage!)
The Accidents
The Kristet utseende




Men!
Det finns fortfarande några band som jag antagligen aldrig kommer få se live, men som skulle klå alla dessa band med hästlängder!
AC/DC, Rancid, Social Distortion, Kiss...


Jag har nog sett en del spelningar i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Pappa

hahaha, sett både Kiss o AC/DC o ZZ

2011-12-22 @ 06:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0