Något har gått fel... väldigt fel.

Hallååå...

Det här blir nog sista uppdateringen för idag.
Ikväll ska jag och Magnus (bara en kompis, för er som drar förhastade slutsatser) på bio och se "Paranormal Activity 3".

Vad kul att se att så många fortfarande läser minblogg fast jag är rätt så dålig på att uppdatera! Tack som fan ;)

Jag har just packat klart inför Stockholm som jag åker till imorgon. Ska ju ut med Emelie och förhoppningsvis Annelie (också från Alanya), och Emelies kompis Bobby från "Mammas pojkar". Jag har fortfarande inte fattat grejen, om han äger Entourage eller inte?

Sen ska jag även träffa några andra kunder från Hasir, som kom till Örebro för några helger sen, men som jag missade eftersom förfesten spårade ut totalt.

MEN GLÖM ALLT JAG SKRIVIT HITTILLS I DETTA INLÄGG.. poängen handlar om min packning.

Ja, ni ser ju själva:



OK.. jag vet att han hatar när jag reser bort, och kanske har men för livet efter mina Alanya-trippar.
MEN JAG SKA JU FÖR FAN BARA TILL STOCKHOLM ÖVER 2 NÄTTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0