Snabbt

HEJ ÄNTLIGEN!
Äntligen lite uppdatering, eller vad säger ni?
Men som jag sa, så skulle jag inte uppdatera något under helgen som var.

Jag har lite glada nyheter; jag och Kadir ska fira nyår ihop!
Jag åker nämligen till ALANYA nu på Torsdag och stannar till någongång i Januari :) Så nu blir det en massa bilder från ett vintrigt Alanya, ska bli intressant att se hur det blir!


Och en annan rolig nyhet, jag har blivit kontaktad och frågad om jag är intersserad av att vara med i en teatergrupp.. TÄNK ER VAD ROLIGT! Jag i en teater?


Hur jag blivit kontaktad kan jag berätta när jag själv har fått mer info :)


Nu ska jag och Christian in till Örebro för lite shopping. Jag köpte en ny dator igår men har lite till jag vill handla innan jag åker till Alanya.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å så kul trevlig resa!!

2011-12-27 @ 18:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0