Stressad dag!

God kväll!
Shit så trött jag är idag, det har varit ett himla famlande runt i Örebro!
Christian skulle hämta mig men hade inte fått iordning bilen, så jag tog bussen in. Väl inne var jag tvungen att springa in på Telenor så de kunde hjälpa mig att föra över allt gammalt i iphone 3 till min iphone 4. Så där var jag en bra jäkla stund tills min dator beslutade sig att fuckas och stängde av sig. Inte så mycket mer än så att göra... och jag kan tala om för er att inne på Telenor i Örebro får man verkligen service! De har gjort allt jag bett om!

Efter det sprang jag runt i varenda leksaksbutik och letade efter Alfapet men hittade bara Scrabble, men det är väl samma sak?

Efter det fick jag springa som en dåre för att hinna med bussen hem som dessutom var fullsmockad med skolungar. Det har varit en stressande dag.

Och nu påstår Christian att han ska komma hit också?! Hur ska jag orka det...



PS.
Min telefon har fått in allt förutom alla mina fina bilder.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Tror det finns alfapet på lågpris i Nora, kolla ska du se.

2011-12-23 @ 08:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0