På revy!

Nämen hallå!
Alla vet ju vid det här laget att en uppdatering sällan eller aldrig sker under helgerna eftersom jag inte hinner sitta vid någon dator då. (läs: orkar inte).

I Lördags var jag på revy.. TEATER för er som inte vet vad ordet revy är. Fast jag tyckte det mer var en musikal i år än en teater, det var mycket mer musik och sång än det var skådespeleri. Det var Lekebergs kommun som bjöd på tillställningen och det var riktigt kul, med bra mat och gott dricka till!
Och bäst av allt: vi satt längst fram! HELL-to-the-YEAH!

Jag lägger ut lite bilder till att börja med så kanske det dyker upp en liten videosnutt senare! Det blir förmodligen finallåten. Den var klart den bästa eftersom de hade gjort om Anden i Lampan-låten "Du har aldrig haft en vän som jag".


Amazing grace






I´m dreaming of a White Christmas...


KOLLA JULTOMTEN!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0