Cheer me up

Här ligger jag fortfarande kvar i sängen utan minsta lilla gnista till att vilja kliva upp. Jag har lixom ingen motivation längre.. och så kan det väl vara så att jag är lat ;)

Hela morgonen har jag letat efter svar på denna sjukdom som jag inte ens vet om jag har, men har också hittat HUR jag kan ha fått den, om jag nu har den. Låter kanske snurrigt i era ögon, men jag lovar er: jag är inte hypokondriker. Jag är nog snurrigare än er som läser detta, kan jag lova ;)

Hursom, att sitta och gråta över detta gör att jag helt enkelt blir galen så jag tar allt med lite komik. Det är det enda jag kan göra för det är verkligen ironi om man ser på det stora hela. Sen att det har gått som det har gjort med det privata är något jag inte tar upp här.


Någon som kan pigga upp mig idag? Och kom då inte med något "du kan läsa min blogg" för det gör jag iallafall inte.

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

=)

2011-02-23 @ 13:10:52
URL: http://danielkl.com
Postat av: Elin

Krya på dig och hoppas allt löser sig!! Kram

2011-02-26 @ 00:59:57
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0