Phantom of the Opera

Igår var jag hos Helena hela dagen. Just nu behöver hon massa stöd av vänner eftersom hon och hennes f.d. sambo nu ska flytta isär efter vissa händelser. Vi hade planerat att åka till Gillersklack för att åka skidor idag, men det vart inställt. Vi planerade in att åka dit i helgen istället :) Och nu i veckan ska vi försöka ta oss till äventyrsbadet Gustavsvik :)

Vi såg på filmen Phantom of the opera igår, den har jag velat se SÅÅÅÅÅ länge! När filmen kom till den bästa punkten så fick jag en sån där deja vu-känsla av att jag har hört det här för måååånga år sen.
Då slog det mig att vi hade originalet på LP-skiva, och jag vart helt lyrisk!


(här ska det vara ett filmklipp från Phantom of the opera, men eftersom det inte går att bädda in så länkar jag dit ist): http://www.youtube.com/watch?v=Ej1zMxbhOO0



Älskar inte ni också när ni helt plötsligt kommer ihåg något från när ni var barn, som ni trodde ni hade glömt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0