Skriva av sig lite behövs här...

Igår var det ju som sagt begravning.
Fast jag aldrig har träffat (och aldrig kommer träffa, hehe) den avlidna personen så grät jag lika mycket som de andra. Vem kan hålla tårarna tillbaka när föräldrar tvingas begrava sitt barn? Det är åt helvete fel!

Det har hänt väldigt mycket i mitt liv på ett år nu, mer än många andra skulle klara av. Och just nu önskar jag att jag gick på min egen begravning, jag orkar inte mer. Tänk om man kunde vrida tillbaka tiden och ändra sig, tänka sig vad bra allt skulle bli och vad klok man skulle vara då.

Men allt har väl en mening.

Jag säger som min vän Mimmi:

The truth is, everybody is going to hurt you, you just got to find the ones worth suffering for.
-Och det trodde jag att jag hade gjort.

You never know how strong you are, until being strong is the only choice you've got.

Vad mer kan man göra?

Kommentarer
Postat av: Marina

Tja tja!! DU, såg att du hade just den OnePiece jag tokletar efter så om du typ tröttnar på den och vill sälja den...hör av dig till mig för jag köper den gärna =)



Ha en fortsatt trevlig helg!

//Marina

2011-02-05 @ 10:09:10
URL: http://marinastendahl.blogg.se/
Postat av: PHOTONERDEN

Ush så hemskt :(

2011-02-05 @ 14:55:21
URL: http://photonerden.se
Postat av: Anonym

Jag förlorade min pojkvän i en bilolycka, förlorade en god vän i en bilolycka som jag dessutom blev vittne till o mitt jobb brann ner till grunden under ett o samma år.... DET va oxå jobbigt, så jag vet nog hur du kan känna det.......

2011-02-06 @ 22:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0