Slutspurten:

Men JAHA.. där kom slutspurten. Som pricken över i, med alla andra problem jag har haft senaste tiden, så var bara detta tvunget att hända! Hur fan gick det till? Står det skrivet i stjärnorna att Marre ska leva ett liv med krossade hjärtan, tårar och nu sjukdomar? Åååååååh att jag orkar!

Som jag sa i några inlägg tidigare.. det är inte många som skulle klara av allt jag har gått igenom på ett år:
2 Begravningar.
Tårar.
Säga upp lägenheten och allt som hör till.
Tårar.
Flytta hem till mamma igen.
Tårar.
Falska rykten om både mig och min s.k pojkvän.
Tårar.
Arbetslös.
Tårar.
Sjukdom.
Tårar.


Hade mitt liv varit en komediserie hade folk suttit och skrattat åt detta, även jag! Så jag får väl bjuda på mig själv igen då.

Kommentarer
Postat av: Johanna

låter inte som något kul år :( Hoppas det vänder snart!

2011-02-22 @ 19:45:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: prinsessanadia

Här har du min senaste vecka: Jag började på mitt gamla jobb igen. Ett jobb som jag hatar. Jag pluggar heltid samtidigt som jag denna vecka jobbar fem dagar. Samtidigt håller jag på att starta upp ett företag, vilket inte är alldeles enkelt. Samtidigt får jag reda på att min morfar fått en stroke och tappat talförmågan. Samma vecka blir min lillebror misshandlad, i samma veva blir min mamma vräkt. Japp, där har du den senaste veckan i mitt liv.

2011-02-24 @ 14:32:48
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0