Ett sånt där klagoinlägg...

Ååååh, jag är så stressad.
Utarbetad och jag håller på att gå in i väggen känner jag.
Jag har ingen som helst fritid längre eftersom jag jobbar 9timmar varje dag, och har 2 lediga dagar utspridda i veckorna. (jag vill ha de 2 dagarna efter varandra så man hinner lugna ner sig lite) Jag börjar kl.12 på dagen så jag hinner inte göra så mycket på förmiddagen eftersom man måste sova också, eftersom jag kommer hem 21.15 varje kväll. Och vad gör man så sent?

Nej just det.

Nu låter det här säkert som att jag klagar på mitt jobb - men det gör jag verkligen inte. Jag gillar mitt jobb och har en bra chef, men man kan bli överarbetad och utsliten iallafall. Speciellt om inte arbetsuppgifterna är uppdelade lika mellan oss som jobbar, utan bara en gör allt slitjobb.

Jag är bara stressad.

Kommentarer
Postat av: Nickea

jag ska på en skid semester snart och jag undra vill du ge tips på hur man åka och vad man ska tänka på . följ mig gärna på bloglovin . så följer jag dig ;)

2011-01-04 @ 16:58:37
URL: http://nickea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0