Har hittat en favoritblogg

Varje dag får jag frågan "vill du följa mig på bloglovin?" och jag blir så satans arg och vägrar att publicera dessa "kommentarer". Jag hatar att följa bloggar, jag följer inte en enda för alla är exakt samma sak.

Men nu har jag hittat en som jag helt enkelt inte kan släppa och den är inte som alla andras "vardag, mode, mat, inspiration"-hit och dit-kraffs.

Denna blogg handlar om något som bara mina närmaste vänner vet om att jag gillar.
Jag är så jätteintresserad av övernaturliga saker, mystik, det okända, mytomspunna platser, folktro och väsen. Tyvärr så tror jag inte på sånt, men skulle vilja eftersom jag tycker det är intressant.

Här kan ni hitta denna tjejs blogg om just dessa saker. Själv satt jag i 3timmar inatt och bara läste.
(Dessutom lugnade hennes inlägg om 2012 ner mig otroligt mycket, då jag har haft sömnproblem i 6 månader pga allt snack om jordens undergång, hihi).

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du ett skrivbord och stol som passar dig bra?

2011-01-24 @ 17:31:52
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hatar också såna kommentarer =/

2011-01-26 @ 12:07:34
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0