Mordet på Eva...

Det är så tragiskt det här som har hänt.
Ni läsare som finns i Nora vet vad jag pratar om när jag säger Eva Magnusson.
Fast övriga Sverige borde också få veta vad som hänt.

Ett ytterst otäckt mord har skett i Nora/Örebro, ett styckmord.
Först visste jag inte vem hon var, men när jag fick se en fräshare bild av henne slog tanken mig:
"Det är ju HON!".
Det sjuka är att han som är misstänkt för mordet är CHEF på universitetet i Örebro.
How scary is that?!

Spekulationerna nu är att Eva vart mördad för att hon ställde ultimatum för den misstänkte, och han kunde inte välja mellan henne och sin sambo. (Ja, han hade dubbelliv).


Hur själviskt är det inte att ta hennes liv? För sin egen vinning.
Äckel.
Mansgris.
Sjukt.

Kommentarer
Postat av: Undrar

Marre heter jag och befinner mig i Örebro.



Bor inte du i Gyttorp numera?

2011-01-13 @ 23:31:48
Postat av: denise eriksson

Var med och tävla om att bli helgens blogg.

http://deniseerikson.blogg.se

Vinnaren får en länk plus en inbjudan till bloggsvar.

(Om man inte redan har det)

LYCKA TILL! kram :)

2011-01-14 @ 01:33:22
URL: http://deniseerikson.blogg.se/
Postat av: Ursus

Nu dömer du på förhand. Han är bara misstänkt. Det är inte bevisat. Sen är det väldigt ologiskt att han skulle mörda henne för han kunde inte välja. Det är mer logiskt att han redan valt men Eva (hon var ju så olycklig att det var slut) ville avslöja för hans sambo deras relation så han blev förbannad, slog till och hon ramlade på nån sten och dog? Klart att även då är han skyldig men inte då till mord...

2011-01-14 @ 12:30:53
Postat av: Vanessa

Jag går själv på universitetet i Örebro och alla är jättechockade över det som har hänt! Det är hur hemskt som helst! Ingen som fattar att det kunde hända. Själv tror jag att han planerat det hela, oftast när det kommer till styckmord så är det ju planerade, inte ofta man kommer på att bara stycka någon på måfå, det är ju ett vidrigt jobb. Tycker bara att det är så synd att Örebro fått så dålig press i media nu de senaste månaderna :(

2011-01-18 @ 18:47:58
URL: http://vanessaalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0