Dagens goda gärning:

Faktiskt så borde det vara dagens 2 goda gärningar.

För det första så har jag tröttnat på att sno mat ifrån köket för att ge katterna, så jag gick till Migros och köpte en hel burk med kattmat. Då lös min gloria extra starkt ;)

Min andra goda gärning:
Jag dödade en spindel snabbt och smärtfritt.
I vanliga fall plågar jag dem långsamt till döds med radar-spray och njuter av att se dem krampa ihop och falla till marken. Men idag skonade jag dem och gjorde det skonsamt.



Den dagen jag dör är det himlen express för mig, absolut!

 


Kommentarer
Postat av: Mama

Ja du är allt bra gullig du Marre:) Katterna måste avguda dig, men spindeln ack ack, men att det gick fort är ju ett plus, för det kan väl inte bero på att du ingen radar har:) Puss, Älskar dig.

2011-07-08 @ 14:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0