Från en restaurant uppe på Kale

God eftermiddag!
Fyfan vad trött jag var igår då! De senaste 24 timmarna har vi bara sovit 4 timmar.. inte konstigt att man ser ut som 70 nu för tiden ;) Det var ju den där satans utgången på Summer Garden som tog knäcken på mig, kom hem klockan 6 på morgonen och vaknade kl.11... INTE HELT OK!

Men jag var vaken och gjorde mitt jobb bra ändå :) På klockan 5-rasten åkte jag och Kadir upp till borgen och hälsade på hans vän som jobbar på någon restaurant. Riktigt fin utsikt hade vi:


Detta fartyg stog det om i tidningen idag!
Den kommer från Italien :)





Vägen nerför:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken fin utsikt. Önskar jag vore där. Puss

2011-07-28 @ 17:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0