Hell yeah, I can!

Jag tycker inte att jag har klagat så himla mycket i år på någonting, faktiskt.
Men här kommer ett klagoinlägg, och detta gör mig så förbannad bara jag tänker på det.

Jag fick en utskällning av ena chefen igår för att han gjorde fel.
HAN.

Ett bord hade beställt sin mat, ok?
Jag skulle ta beställningen men chefen stog brevid mig och talade om för mig att jag var tvungen att skriva beställningen på turkiska för de inkompetenta töntarna i köket inte kan engelska.

Jag förklarade då att jag inte visste hur en av rätterna skrevs på turkiska, och han tog då pappret ifrån mig och skrev upp beställningen själv. Han gick till köket och gav pappret till kockarna.

Det tog ungefär 30 minuter och sen fick chefen ett utbrott för att detta bord inte hade fått sin mat.

"MARRE, didn´t you give the paper to the kitchen?!"
"Me? I don´t even know what they have!"

Han vart då ursinnigare är vanligt, sprang ut i köket och skrek på dem och gav mig en attityd.
Och jag struntar fullständigt i om han är chef eller inte, men jag tar inte sån skit.

Jag sög tag i armen på honom och talade om att det var hans eget fel.
"No no, u gave the kitchen the paper, didn´t you?"

Då tog det hus i helvete och jag skrek lika högt tillbaka i restaurangen:
"HELL NO!! I said I didn´t know how to write it in turkish so you did it and YOU gave the paper to the fucking kitchen! So don´t blame me!"

Då såg man att han kom ihåg att det faktiskt var han som tog beställningen.
Så han hånflinade lite och sa "You can´t be angry to me".



Vem hade inte flippat ur äver en sån här sak?!


Kommentarer
Postat av: P

vet du någe om bråket mellan amir o kissie?

2011-07-20 @ 13:29:07
Postat av: Mama

Är ni sams igen nu då chefen och du. Önskar jag vore där snart, jag är orolig för dig. Älskar dig, Puss

2011-07-20 @ 14:15:48
Postat av: Thess

Bra där Marre!

2011-07-20 @ 15:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0