Inget White Room för mig inte!

Jag blir så förbannad.
Jag hade verkligen sett fram emot utekvällen på White Room igår kväll.. och vad händer? Självklart var Hasir full och vi kom inte härifrån förren 03:20 igen. Med andra ord så missade jag hela kvällen... igen.
Usch.

Men jag är ju inte här för att gå ut och festa, utan för att jobba och för att vara med Kadir. Så egentligen ska jag ju inte klaga... men visst fan hade det varit kul :)

Istället så satt jag med en massa turister som vägrade gå härifrån, de drack massa daiquiris och var jättetrevliga! Jag har kommit på en sak vad gäller svenskar:

Om det är ett gäng med bara tjejer så är de riktiga bitchar om man försöker underhålla dem. Men är de här med sina pojkvänner så är de trevliga.
På ett sätt kan jag förstå detta.
Är man på semester i ett land så är det väl klart att man vill bli uppassad av servitörer som kommer ifrån det landet, och inget annat. Men jag själv tyckte t.ex att det var jättekul att se en svensk tjej jobba på Lanzarote när jag var där sist.

Hmmm... knepigt det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0