Min sista dag pa Hasır?

Jag fick en fraga fran en kille som kallar sig Pelle, ifall jag gör min sista dag idag eller inte. Jag skrev ju förut att jag skulle sluta inom ca 4 dagar.

SVAR:
Nej.
Jag hatar mig sjalv att jag ar sa lattövertalad och att folk kan köra över mig hur som helst. Men cheferna lyckades övertala mig igen att jag ska fortsatta eftersom de inte klarar sig utan mig. Men vi far nog se hur lange jag stannar. Jag kommer inte alls ta jobbet pa allvar langre sa de kanske ger mig sparken istallet efter ett tag? :) NU ska jag bara chilla och göra det jag kanner för, aven om det ar inom Hasır's taklösa lokal. Jag tanker inte göra nagot jobb jag inte kanner för, utan bara glida runt. (fast mitt jobb ar ju faktiskt att bara tala med kunder och fa dem att komma tillbaka. Och det har jag ju lyckats med hittills).


Hoppas svaret var OK, Pelle! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Jag har läst din blogg ett bra tag nu, så tänkte bara slänga in en rad eller två! Skitkul att läsa om Alanya! :) Jag drar dit om två veckor, kanske kommer och säger hej!? Om du är kvar :D

2011-07-31 @ 21:15:31
URL: http://ninavagina.blogg.se/
Postat av: Sandra Från Kiruna

Haha den där pelle är allt berömd hörru marre :). Min kusin har träffat han för flera år sedan och förra året vi var där så träffade vi han igen. Där är väl inte många turkar som kallar sig Pelle, right?

Mysigt med alla bilder du har! Kram

2011-08-04 @ 13:14:51
URL: http://svonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0