Nära-döden-upplevelse

Godmorgon!
Jag tänker inleda denna dag med att berätta att jag nästan fick hjärtattack igår kväll.
Det är inget ljug.

Alla andra på Hasir trodde också att jag skulle stryka med...
Varför?

För att den HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR långa kackerlackan anföll mig.
(fanskapet var lika lång som texten är om ni mäter mellan tummen och pekfingret).

Jag satt vid datorn sent på kvällen och skulle uppdatera lite snabbt när jag plötsligt hörde något surrande ljud precis brevid mig. Jag tittade upp och jag lovar er, först var jag så paralyserad att jag inte förstog vad som hände. Sen kom fanskapet flygande närmare och försökte landa på mitt ben. Jag ställde mig upp, skrek över hela restaurangen och den fortsatte att flyga efter mig. I all panik tog jag en bok och smällde till, och den landade på golvet, men flög sen in bakom baren.


Jag kan lova er, alla på Hasir samt alla gästerna vi hade, var livrädda efter mitt skrik.


Jag ber så mycket om ursäkt.



Kommentarer
Postat av: Mama

Jag lovar dig gumman, jag skulle gjort lika dant. Jag förstår dig helt och hållet. Puss, älskar dig:)

2011-07-09 @ 13:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0