Personalfest på Havana

Gunaydin alla!
Vilken otroligt galen kväll det vart igår!
Det var meningen att bara jag och Kadir skulle ha gått ut men det slutade med att alla på Hasir (utom helperboysen Osman och Slo för de är för tråkiga) gick ut tillsammans på Havana Club. Chefen betala såklart och det var så himla bra och rolig stämning. Alla hade verkligen jättekul.

Och det var tydligen någon speciell kväll igår, Brasilian Danceshow, som inte var speciellt mycket att se. De s.k brasilianarna dansade till 2 låtar sen var det inte så mycket mer. Det hade man kunnat klara sig utan!

Nu ska jag fixa till bilderna lite så ska ni få se en massa sen!!
Men jag kan visa en liten pre-show:


Lilla jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0