Svar:



Jag säger aldrig att någon är ful, för det finns inte fula människor.
Jag kan ärligt säga att hon ser inte alls ut som i bloggen.

Havana hade hon nästan inget smink alls. Men dagen efter när jag kollade hennes blogg hade hon massor med makeup. Där är beviset på att hon redigerar en massa smink, hudfärg och ögon.

Sen så tyckte inte jag att hon hade så stora tuttar, faktiskt.
Hade hon haft en normal kroppsform (inte som ett skelett) så hade hon haft normalstora tuttar. Då hade det sett normalt ut, men just för att hon är så smal, så ser de större ut än vad de är.

Hon ser verkligen inte ut som i sin blogg.
Men hon absolut är inte ful.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivit de om fulhet tycker samma som du:)

2011-07-19 @ 13:18:37
Postat av: Leila

Kloka ord, gillar allt som står!!

2011-07-19 @ 13:41:44
URL: http://lleila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0