Mer bilder från Havana igår...

Bilderna från Havana Club igår. Jag fick komma upp på VIP:en och träffa gänget, tyvärr itne så lång tid för Havana tyckte tydligen att det var dags för stängning då :(

Fan, jag hade chansen att haka på till Summer Garden med detta galna gäng, och jag sa NEJ.
What´s wrong with me?


Rosanna & Per-Robin.


Rosanna & Amir


Haha, klockren på mig och Rosanna! Alexandra och Christian i bakgrunden också ;)


Hihi, oj vad liten jag är!
Kadir måste säga till när han fotar, jag var inte beredd på en endaste bild han tog!
Visserligen krånglade ju kameran hela jävla tiden så han visste ju inte ens själv om att hon tog bilderna.



Jag och "Kissie" Alexandra.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Kissie ser INTE alls ut som på sina bilder.

Hon är naturligare på de "oredigerade".

Men också sötare. Hur var dom i verkligheten?

Har hört att "Kisse" Alexandra ska vara jättegullig och trevlig :)

2011-07-22 @ 18:54:22
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/
Postat av: Denise

Nja, på den där bilden tycker jag hon ser underlig ut...

2011-07-23 @ 13:14:08
URL: http://denander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0