Frukost!

Ah, imorse fick jag min ata turkisk frukost igen. Mums!
Bilden sager det mesta sa nagon narmare beskrivning behövs inte.



Den frukosten har man verkligen saknat.
Smakade bra.

Nu har jag, Kadir och hans kompis Ali varit ute pa langpromenad och de har visat mig det mesta av Bismil.
Vi at min favoritratt, chickenwings! Tro mig, det smakar inte alls som kycklingvingar hemma i Svealand. Har ar det mera kryddor, starkare smak och man far dessutom AYRAN!!



Och pa tal om kyclingar sa vart jag nastan attakerad av en nar vi var ute.


Kommentarer
Postat av: Mama

Ja det ser verkligen jättegott ut...Åt ni hemma hos familjen eller var ni ute och käkade frulle. Hoppas allt är bra. Chingenwings mums som du saknat det. Hur är folket, bra hoppas jag. Puss och Kram och hör gärna av dig, men som sagt min MSN har FÖRSVUNNIT F--N också. Ett fall för Marre när hon kommer hem.

2011-03-10 @ 15:53:27
Postat av: Anonym

Ja det ser verkligen jättegott ut...Åt ni hemma hos familjen eller var ni ute och käkade frulle. Hoppas allt är bra. Chingenwings mums som du saknat det. Hur är folket, bra hoppas jag. Puss och Kram och hör gärna av dig, men som sagt min MSN har FÖRSVUNNIT F--N också. Ett fall för Marre när hon kommer hem.

2011-03-10 @ 15:54:11
Postat av: helajnah

åh vad jag saknar turkfrukost! ät lite för mig med :) hoppas du har det bra!

2011-03-10 @ 16:15:41
URL: http://helajnah.devote.se
Postat av: alexandra & johanna

tjena!

vi har en dagens bloggtävling på gång i bloggen.

anmäl dig!

2011-03-10 @ 16:51:56
URL: http://johannaochalexandra.blogg.se/
Postat av: prinsessanadia

Jobbade på en turkisk restaurang förut, och då käkade alltid gubbarna sån frukost. Dock blev vi kvinnor aldrig bjudna :S Men dom var ju inte helt vettiga på den restaurangen heller, vilket du kan läsa om i bloggen idag..

2011-03-10 @ 21:49:30
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0