JAG ÄR I ISTANBUL!

Och staden är enorm!
Jag och Kadir kom igår och jag har verkligen inte hunnit uppdatera, det är så mycket att se! Och så mycket turister överallt så nu känner jag mig inte uttittad iallafall :)

Istanbul går inte att beskriva.. och jag har bara idag på mig att se så mycket som möjligt så jag visar bilder imorgon när jag kommer hem till Sverige igen.

Men om ni är nyfikna på lite turistsaker så kan ni gå ut på goodle och söka på Blue Mosk och Sultan Ahmet. Jag tror inte jag har sett något vackrare än denna moské.. speciellt inte nattid! Helt otroligt.. och så enorm!

Nu har vi ätit frukost och ska ge oss ut på Istanbuls gator igen.

Vi hörs kanske ikväll, men om vi inte gör det så uppdaterar jag imorgon när jag kommer hem!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Edvinlotte

Nice site, cool background. toni.

2011-05-24 @ 12:48:06
URL: http://edvinlotte.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0