Newros-festivalen

Fyfan sager jag bara.
Sa mycket folk.
Sa mycket dans.
Sa mycket fotograferingar, handskakningar och mycket dans.

Jag har sa ont i fötterna att jag inte ens kan titta pa ett par skor!
Jag traffade 4 norrman, 1 tysk, 1 italienare och lite annat pack. Norrmannen var jatteroliga, och turkarna pa Newros hade nog aldrig sett en blond kille förut, sa jag och den ena norrmannen vart fotade valdigt mycket. Den ena kameran efter den andra, en mobilbild hit och en dit.. sa kul!!!


Bilderna lagger jag ut en annan dag.. nu ar jag för trött för att ens tanka.


Godnatt

Kommentarer
Postat av: s a n d r a

fin blogg:)

2011-03-20 @ 20:12:03
URL: http://ssandraf.blogspot.com
Postat av: sanna och wilma

Hej! Nu har vi startat en tävling där man kan vinna lövformade örhängen!(OBS! 100% gratis) Kika in på bloggen för mer info :-) Om du inte tycker om "reklam" så ber vi så mycket om ursäkt♥ Ha en bra dag! kramar Sanna och Wilma

2011-03-21 @ 08:13:16
URL: http://tobelieve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0