Newros imorgon

God kvall pa er!
Jag ber om ursakt att jag inte har uppdaterat nagot. Men det ligger till sahar att Tanner akte tillbaka till Bismil med Sibel igarkvall sa jag och Kadir vart utan hem nagra timmar, tills vi fick ett rum hos hans morbror. Sa jag har liksom inte haft tillgang till varken dator, internet eller haft tid till det. Visst hade jag kunnat anvanda internetcafe, men men.


IMORGON AR DET NEWROS-FESTIVALEN!!
En av de största festivalerna i europa med artister, politik (som jag inte kan bry mig mindre om) musik och en massa roligheter. Festivalen ager rum utanför Diyarbakır och det kommer över miljoner med folk! Ska bli sa himla kul att se detta. Det kommer tydligen valdigt mycket europeer just bara för denna festival, sa det blir kul!

Vi gick förbi en park igarkvall dar de förfestar/förbereder inför Newros, och jises! Jag ar som en gudinna för de som bor har, de tycker det ar jattekul med turister, ger mig gratis saker och alskar att fa vara med pa bild! Jag fotade en jattesöt flicka med Diyarbakırs folkdrakt.. bilder far ni se en annan dag :) Jag alskar att vara har, det kommer fram folk hela tiden som vill prata, ta bilder, en del har t.o.m fragat efter min facebook :)


Nu ska jag och Kadir snart ut pa Diyarbakırs gator igen!

HÖRS IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0