17:e Maj - Norges Nationaldag!

Idag är det 17:e Maj, Norges nationaldag och det firas stort i Alanya i år!

Alexander Rybak ska nämligen spela på Bistro Bellman ikväll!

Ska se om jag kan komma ifrån och springa ner till hamnen en sväng för att fota lite. Tyvärr måste man nog köpa biljetter för att komma in på Bellman ikväll, och SÅ kändiskåt är jag inte att jag betalar för att se en norrman spela fiol. Sorry, men jag ska verkligen försöka att ta mig ner och fota lite utanför. Men jag lovar inget...


Kommentarer
Postat av: Kristian,Malin och barnen

Hahahaha, snälla ta inga kort på Rybak divan.

2011-05-17 @ 18:42:39
Postat av: Sanna

tjenum! tänkte bara höra lite med dej, jag är grymt sugen på att jobba utomlands på barer och sånt där när jag gått ut gymnasiet. Men jag har något år kvar än..

Hur skaffade du dej jobb där nere? Är det strikta regler på vad man har för utbildning och så som här i sverige? Och sist, vad gick du för linje på gymnasiet?

Vore grymt tacksam om du kunde svara i ett inlägg eller nå. pusshejs!

2011-05-18 @ 01:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0