71 trappsteg!

Iyı akşamlar (god afton).
Tankte bara uppdatera en liten snabbis och saga godnatt :) Idag har varit en grymt bra dag med mycket folk och bra med dricks samt lön. En mindre bra sak ar att jag har ett hal i min big toe. Ja, faktiskt.

Jag var sa stressad hemma innan jobbet att jag fick panik och skulle sparka igen garderobsladan, och traffade precis spikarna dar handtaget ska sitta, och körde in en spik in my toe. (AAAW, vad arg jag blir nar inte de sista bokstaverna i varat alfabet finns, da hade det statt "min ta" ist för min toe!) Ni fattar va...

However.. ja, jag blödde och det gör fortfarande ont, och jag har tvattat saret med alkohol. Sa ikvall har det inte blivit sa mycket spring för min delç

Varre blir det nar jag och Kadir ska hem - vi har 71 trappsteg upp till varan lagenhet och hissen ar fortfarande trasig. (Den har vart trasig innan jag flyttade hit). Kan ni fatta att jag gar i den trappan minst 3 ggr om dagen? ;)


Godnatt pa er!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mama

Tvätta tån flera gånger så du inte får inflamation in den lätt att få i den värme ni har. Annars allt bra hoppas jag. Puss

2011-05-25 @ 07:00:47
Postat av: Therese

Heej Marre..bor ni ovanför en sopprestuarang typ?? såg på dina bilder, ser precis ut som en lägenhet vi bodde i 07!! /therese

2011-05-25 @ 09:05:34
URL: http://thereese362.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0