Ååååh, så ofräsch!

Idag är en riktigt seg dag.
Klockan ringde 08:30 men jag fick verkligen inte upp ögonlocken.
Jag vaknade igen 09:40 och var lika trött då och trodde jag hade blivit sjuk eller något. Dessutom stog balkongdörren öppen hela natten för det var så fruktanvsärt varmt. I vanliga fall är dörren ALLTID stängd. (kan nu tala om att jag inte är sjuk, det var bara olidligt varmt som gjorde mig hängig).

Jag vaknade igen kl.11 och då var det lika bra att gå upp, duscha och göra sig iordning för jobbet.
Till min fasa hade vi inget vatten.. ALLS.

För någon vecka sedan hade vi inget varmvatten, om ni minns? Men nu är vi som sagt utan vatten över huvudtaget och ingen förstår varför. Hur det ska gå med hygien innan vi får vatten igen har jag ingen aning om, kan bara säga att jag känner mig väldigt ofräsch.


Kommentarer
Postat av: Therese

Okej aa men en riktigt turkisk liten restaturang då :P jag har bara käkat soppa där.. Iaf om de är samma byggnad jag tror där vi bodde..så har fan inte hissen funkat sen 2007 HAHA då du lär ju iallafall va riktigt tränad i bena i slutet av sommaren :D

AVIS på dig ÄLSKA ALANYA :D

2011-05-25 @ 13:50:01
URL: http://thereese362.blogspot.com
Postat av: Elin

Haha du får duscha i dom iskalla duscharna vid stranden istället;)

2011-05-25 @ 23:49:31
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0