Arbeit macht frei

Aaaaaaw, klockan ar 02:00 just nu och vi ar fortfarande pa Hasir. Samma tyska gang som sist kom ikvall igen, precis i lagom tid till att vi tankte stanga :P Sant ar livet, det ska inte vara latt inte...

Oooh vad jag höll pa att göra bort mig inför det tyska ganget! Sa pinsamt!

De hade en lıten fragestund om vara arbetstıder och pa tyska sager man ju "arbeit", och klok som jag ar sa höll jag precis pa att avsluta min mening Arbeit macht frei, men kom pa mig sjalv precis nar alla blickar riktades mot mig.
Jag har en kansla av att de inte kommer tillbaka imorgon :) HAHA!

Hade jag vart full hade jag sakerligen sagt det ratt ut, och hade jag varit min babygirl Helena sa hade jag sagt det utan att behöva vara full ;)


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: helliz

Well, thank you. Man tackar som sagt. En sak också som jag ej kan släppa är jue Dum och Dummare. You sold my dead bird to a blind kid? Hahahahahahaha. Är båda skidorna dina? Älskar dig. Pussssss. Say hello to herr. Kadir.

2011-05-17 @ 01:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0