Hälsningar från personalen på Hasir!

Idag har faktiskt vart en kall dag.
Kalla vindar, molnigt och kanske precis på gränsen till 20 grader. Men det är väl så i början av säsongen kan jag tänka mig. Jag ska inte börja förren om några dagar, så än så länge hjälper jag bara till som "shoppingassistent", precis som förra året.

Här kommer en liten snabb bild på järngänget som jobbar här på Hasir Restaurant:




Jack Black, Kadir, Big Boss Serkan, (turist), Baris, Ekrem.


Den som alltid är pajas, vart han än jobbar.
Därför passar vi så bra ihop! :D


Kommentarer
Postat av: Kristian, Malin, Amelie "Wacka wacka" + resten av kidsen.

Du ser ut att ha det bra, snart syns vi, mindre än en månad kvar. Hälsa de man känner.

2011-05-05 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0