Här ska det ju vara en rubrik...

Nämen godmorgon på er (säger en avkyld Marre som sitter i skuggan för hon har bränt upp sig och ser ut som krabban Sebastian).

Saker och ting blir bara bättre och bättre känns det som!
Jag är på strålande humör, Kadir säger inte nej till Powerwalks varannan dag, vi har varmvatten och chefen söker arbetstillstånd. Och bäst av allt; jag är ju i värmen :) Och just ja.. den bästa tiden på dagen är avklarad: frukosten. Imorse vart det på en frukostrestaurang som heter Milka, och vi åt Börek :)



Och nu börjar Kadir och våran bartender Jack att planera en festkväll också.. inte för att det behövs planeras egentligen när man bor på ett sånt här ställe, men vi jobbar ju ganska sent. Vi har sagt att nästa gång vi slutar i hyffsad tid så ska vi ut och ta lite drinkar. Kan vara kul...

Som en person sa till mig en gång i tiden: man blir inte riktiga vänner förren man har supit tillsammans :P


Kommentarer
Postat av: Elin

Det var en klok person;)



Hehe tack jag ska tänka på saken:) jag är sugen på att komma. Får väl dra med mig mamma om inte annat;)

2011-05-11 @ 11:58:07
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Malin, Kristian, Amelie och dom andra barnen. (Moa & Lucas)

Vi vill oxå festa lite :)

2011-05-11 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0