Hasir against Kissies.se

Hehe, här om dagen då jag kollade Kissies blogg och skrev mitt lilla klagoinlägg så råkade killarna här på Hasir se Kissies header, oj vilket chock. Först trodde jag att jag skulle få höra "oooh so beautiful" blablabla. Men jag fick en chock.
"EEEEWW, what´s that? No rumpa, no face, no NOTHING... just bones.. Does swedish boys really like that kind things?"
"Why she want to look like this? She look sick.. almost like a.. a.. DONKEY. Or monkey..."
"She looks like SKELLETOR". (från den där tecknade serien, ni kanske minns?)

Hehe... sen kunde de inte för allt i världen förstå varför så många tycker det är kul att läsa hennes blogg. Fast det förstår ju inte jag heller iofs.



Too bad baby ;)


Kommentarer
Postat av: Mama

Håller helt med. Hon ser ju ut som en platsdocka...INTE FINT

2011-05-16 @ 13:58:05
Postat av: Enander - Med Kärlek till Folkrace

Haha turkar är fan smarta!! Ska inte säga vad jag tycker hon ser ut som xD

2011-05-18 @ 09:25:38
URL: http://enaander.blogg.se/
Postat av: Karin

Bästa jag hört/läst på länge!! Det är ju dessutom sant =P

2011-05-18 @ 22:07:24
URL: http://missremse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0