Inom åsikter finns inget rätt eller fel...

Ett litet klagoinlägg här, och jag vet att när jag skriver såna så brukar det göra väldigt många upprörda... minst sagt. Men det skiter jag fullständigt i, för alla har åsikter - bra eller dåliga och alla har inte alltid samma åsikt men bör därför inte heller tala om för andra att deras åsikter är fel.


Men hursom.. denna hysteri kring att veta vad alla storbloggerskor eller riktiga kändisar gör hela tiden.. WHAT´S UP WITH THAT?
För första gången på jag vet inte hur länge, så kollade jag Kissies blogg och läste att hon "flytt landet och gjort slut med Christian".
Varför är man så intresserad av ifall Kissie och hennes karl fortfarande är tillsammans? Det är väl det absolut minsta intressanta som finns? Och varför bry sig om ifall någon har gjort dittan, dattan, ställt till med en s.k. skandal?

Och ingen vill väl veta om Victoria Beckham har anorexia eller inte? Läsa om det eller inte - hon kommer alltid se ut som en fågelskrämma iallafall, och inte är det intressant att läsa om eller se på heller.

Så dessa tidningar Se&Hör, Läs&Hör, skvaller skvaller.. det är väl bland det tråkigaste som finns.
Sånt som är kul att läsa om är inspiration, sånt som kan vara till någon nytta här i livet och som man tycker är kul.


Och ni som antagligen har andra åsikter än mig behöver inte skicka någon kommentar, för de publiceras ändå inte ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig i detta faktiskt!! (y)

2011-05-15 @ 23:10:16
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0