Nyss varit på Hamam

Ååååh, jag har nyss varit på Hamam.
Det var mer än nödvändigt, det har nog aldrig lossnat så mycket hud förut! Usch!

Men nu kan jag glädja alla mina läsare som ska komma hit på semester, att jag nu har ett samarbete med Kleopatra Hamam som ligger precis här brevid. Om ni vill på Hamam så fråga mig så tar jag med er dit och ger er ett bra pris :)

Jag valde såklart att inte ta med kameran dit, i denna fuktighet! Nej usch, då hade kameran pajat, men jag visar gärna upp min outfit of the day:


Haha, vilken mage det ser ut att jag har!
Får nog ta och skära ner på Lavas-brödet här tror jag ;)


Kommentarer
Postat av: Mama

Men här ser jag något som verkligen är fint. Va vacker du är gumman. Fint att du har samarbete med Kleopatra hamam, det ser jag fram emot. Älskar dig, puss. Hälsa Kadir och ge en kram från mig...

2011-05-16 @ 14:00:03
Postat av: Kristian,Malin och barnen

Kanske en bulle i ugnen? ;) Vad kan du fixa för bra pris till hela familjen på hamamen den 5/6? Vi kommer ju ner natten till 5/6 :)

2011-05-16 @ 20:46:11
Postat av: Erika(jyringen)

sv.ser i varje fall härligt ut på den där bilden :)



det huset jag pratar om var det du själv kommenterade i ett tidigare inlägg :)så jo du har sett det :)

2011-05-17 @ 10:53:38
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej. Är nyfiken på vad hamam kostar i Alanya i sommar. Ska ner i mitten på juli. =) Tack!

2011-07-06 @ 18:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0