Nytt besök i Alanya!

Äntligen kan jag skriva av mig igen!
Jag har verkligen inte hunnit skriva, igår fanns inte ens en tanke på att hinna uppdatera bloggen.
Det roliga är att det är så många som kommer till Hasir för att träffa mig (wiee, dansar happydance) för de läser min blogg! En del av dem blir jätteglada och pratar om bloggen hela tiden och tycker det är jättekul att få se riktiga personen bakom bloggen, medan jag tycker det är minst lika kul att få träffa de som läser! Hur kul som helst...

Jag och Kadir var ju på stranden imorse, skrev jag ju om tidigare.
Vi var inte på Kleopatra-beachen, vi gick till östra stranden bara för att det var närmare hem så vi skulle hinna duscha innan jobbet ;)

Östra sidan är inte hälften så vacker som Kleopatrastranden, men helt ok!







Och Kadir´s "uncle" Arne och hans fru anlände till Alanya sent igår och kom hit och hälsade på!
Arne träffade jag förra året och han vill bjuda mig och Kadir på middag imorgon!
Så vi ska till Bistro Floyd för 3-rätters middag mellan 17:00-18:30.
Hur ska vi hinna med det? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0