Oh, happy days! (sjunger gospel)

GOD AFTON!!

Vilken underbar dag det har varit idag!
Har legat på stranden och fått en massa färg (lycklig), vart på Mango för snack om jobb med Recep och Adem och de sa att de vill inget annat än att jag ska jobba där men att deras chef har satt sin kusin i första hand som ska komma dit på prov, och om de inte är nöjda med honom så ringer de in mig (överlycklig!).

Problemet med det nu är ju detta:
SERKAN (chefen) PÅ HASIR SÖKER ARBETSTILLSTÅND TILL MIG!!
Då kan jag inte vara så grisig och byta restaurang, jag kan inte vara så känslokall och repektlös.

Och för övrigt har denna kväll varit helt otroligt kul.
Jag har fått en ny vän från Holland, hon är här helt ensam och kom förbi här bara för att fråga om jag ville ta en fika med henne. Så gulligt :) Hon och hennes turkiska pojkvän har varit här på lunch flera gånger och på så sätt har vi bara hälsat på varandra.

Sen har restaurangen vart full med studenter hela kvällen, och bäst av allt var klart när vi drog igång "Kung i baren" med Magnus Uggla :P Hihi..


Nu ska jag fortsätta käka mitt Lavas som står här brevid och fortfarande ryker från ugnen :P



God natt!!

Kommentarer
Postat av: Mama

Lavas gud så gott. Längtar verkligen ner och få äta lite av detta. Det är verkligen något att se fram emot, som allt annat i Alanya. Att få träffa sin dotter igen bland annat. älskar dig

2011-05-13 @ 18:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0