Sent igår men ändå inte trött!

Just ja!
Restaurangen var ju som sagt full idag, och idag vart jag ännu mer förvånad än igår, över det här med att dricka rödvin innan kl.12 på dagen. Idag var det 3 tjejer som bestälde in en flaska champagne redan kl.11 :)

Det vart riktigt sent igår.
Det satt ett gäng ryssar som vägrade att gå så vi vart sittandes här på Hasir till kl.3 imorse.. Då var man skapligt trött kan jag lova. Alla andra restauranger var stängda, bara vi som hade öppet. Jag slocknade direkt när jag släckte mina stora blågröna :P

Och inte är det bättre väder idag inte!
Det småduggar samt åskar lite, men det är nog på bättringsvägen iallafall :) Och nu är jag glad för min roliga lingonvecka är över så imorgon ska jag boka Hamam (turkish bath). Jag får tydligen mitt Hamam gratis, fast jag vet inte varför. Men det tackar man för!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det med alkohol innan kl.12 beror nog på att vi har de lagarna i Sverige! Hade det varit i Frankrike t ex så hade ingen lyft på ögonlocket! Att dricka vin till lunch behöver inte betyda att bli berusad resten av dagen!

2011-05-15 @ 08:45:28
Postat av: Veronica

Absolut! Klart de e sant.



Mitt ex kommer ner 4 juni o stannar en vecka med 7 grabbar till så skulle tippa på att du kommer träffa dom..



Funderar starkt på o komma ner v 29 :)

Som det ser ut nu så blir det så iaf :)



Kram

2011-05-15 @ 13:09:09
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0