Ut på jakt kanske?

Alltså, jag känner att jag bara skriver en massa strunt hela tiden, stämmer det?
Jag skriver inte så mycket om vad jag gör på min lediga tid t.ex.
Varför?

För att hittills har jag faktiskt inte gjort något på min lediga tid.
På morgonen sover vi oftast till 09:20 fast klockan ringer 08:30, då är det duscha och ut på en morgonpromenad eller sitta vid de underbara vattenparkerna som gäller. (och jag ber om ursäkt att jag inte fotat något än vid vattenparkerna, det kommer!)
På efter middagen har vi bara sprungit hem, uppför 71 trappsteg, duschat och sprungit iväg till Hasir igen. Och på kvällarna/nätterna när vi slutat har det vart så kallt att vi inte kännt för att vara ute på några äventyr, men nu börjar det faktiskt bli varmare på kvällarna!

Så jag ska försöka ta med mig en varmare tröja ikväll så kanske v kan gå på fladdermusjakt igen! (minns ni förra året? här och här).


(från förra året)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tycker de är läskiga de där krabaterna :P

2011-05-25 @ 16:23:13
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nej, inte jst nu. Men kommer om några veckor och stannar 2,3 månader :)

2011-05-26 @ 07:37:51
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0