Utekväll med bloggläsare :)

Igår var jag ju som sagt ute och tog lite drinkar med några bloggläsare, (och förhoppningsvis fortsätta vänner, så otroligt trevliga!) Vi satt först på en restaurang sedan gick vi till Queens Garden vilken var hur kul som helst! (lärde sig lite nya danser som man såklart snodde med sig till Hasir). Hihi...


Tess, jag och Magnus.


Minns inte riktigt vad killarna hette, men Sofia minns jag :)




Mmmmm... B-52. (tror jag att det var?)


Hihi, kan man ta drinkar på annat sätt än oralt? ;)

Vi kom hem 04:10 och somnade inte förren säkert 04:45, och vaknade kl.11 igen. Fräscha och klara för jobbet ;)


Kommentarer
Postat av: -----

när kommer videoinläggen?

2011-05-27 @ 15:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0