Jag hatar iphone

Godmorgon alla glada!... och ni surpuppor också.
Visst är man mycket piggare när solen skiner.. sen att det är -grader är en annan femma.

Jag är på lite dåligt humör idag måste jag säga, jag har försökt fixa till min iphone (ja, jag har haft den i 1 år nu och vet fortfarande inte hur man gör) (so go ahead och mobba mig). Jag vill ha en massa ringsignaler men det funkar (tydligen) inte att lägga in en låt från datorn och sedan välja den som rington?

NEEEJ DÅ, absolut inte. Då måste man ha något jävla appstore och ladda hem saker, och för att kunna använda appstore så måste man också ha ett konto och det verkar inte jag ha?

Då är frågan.. hur får man ett sånt konto? Jag har äntligen lärt mig hur man lägger in musik och bilder, men det är också allt. JAG VILL HA EN RINGSIGNAL utom de träliga som redan finns i telefonen.. vem vill hela tiden ha en motorcykel som brummar varje gång någon ringer?!



Jag har inte ens laddat hem någon app.. min telefon ser exakt ut som när jag fick den.
Yippie?!


Kommentarer
Postat av: Maria

YOu have to buy the songs in itunes store :s .. And then you can use them! First get the apple account and then buy some songs :)

2011-11-17 @ 13:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0