At Mango yesterday!

Igår kväll var vi runt lite överallt för att hälsa på alla vi lärt känna genom åren (jag har ju träffat dem redan i sommar, men mamma och Vonkan ville ju göra det med). och alla vart så glada så! Speciellt "Lilla Moroten" på fd. restaurangen The Hollander, som nu heter Viking-någonting.

Sen efter det gick vi hem till lägenheten så jag fick byta om, sen vart det en helkväll på Mango! Och eftersom Recep på något konstigt sätt har fått reda på vad som hänt mellan mig och Kadir så var han på mig som en blodigel... Titta bara vilken fin (och hög) blombukett han köpte till mig!









Åååh, det är ju alltid sånt hålligång på Panderosa och Mango!


Kommentarer
Postat av: Monica Lindgren

Hej där!



Det var en vacker bukett du fick av Recep. Han är en fantastiskt glad och go kille, hälsa från Monica i Umeå nästa gång du träffar honom.



mvh // monk@n

2011-09-01 @ 18:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0