Bakis...

Hej på er trogna läsare!

Anledningen till att jag inte hann uppdatera mer igår var för att jag, Eli och hennes väninna Siv var på shopping hela kvällen igår, samt att vi gick till Queens Garden och drack väldigt farliga drinkar (Queens Garden special och Rape me är drinkar av storleken BIG SIZE och snäppet farligare än Long island icetea). Vi hade planerat att gå till Kasikara för Siv ville prova chickenwings som jag alltid rekommenderar men det var tydligen stängt när vi väl pallrade oss dit?! Haha, hmm, konstigt? Hur sent kom vi ifrån Q.G egentligen?

However, ikväll ska jag försöka lägga ut bilderna från fladdermusjakten också.. då får se se den roliga bilden när fladdermössen kolliderade med varandra och sprattlar på marken :P


Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Mama

Hittade du något snyggt på shoppingen. Tänk bara på vikten när du ska hem, jävligt dyrt med övervikt ska du veta :( Vi vart grundlurade :( Älskar dig. Puss

2011-09-26 @ 15:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0