Blir mer snart

Nu är det såhär, va... att imorgon åker mamma och Vonkan och jag kommer börja uppdatera DÅ. Innan dess kommer det vara dåligt med inlägg här. Ber om ursäkt att dessa 3 veckor har vart värdelösa på bloggen. Men nu åker de ju som sagt hem så då kommer jag igång med bloggandet igen :)

Igår satt vi 3, med Eli (vän från Norge) och hennes vänninor på Hasir och såg på fotbollen, sen vart den en sväng till Mango. Men det var skitträligt, fanns inte en enda själv där förutom vi. Recep var som vanligt som en blodigel och stoltserade med sitt visum han har fått till europa. Kul för honom då... ;/

Det vart en lugn kväll (väldigt lugn för mig, jag drack vatten) med tidig hemgång.

Mer än så har jag inte att berätta nu!

Vi hörs när semesternördarna har åkt hem!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0