En dag i kaos

Det blir lite svårt med uppdateringen idag.
Det är åska, ösregn, blåsväder och internet hoppar lite fram och tillbaka.

Men oroa er inte - jag har tagit bra med bilder på ovädret samt en massa videos redan från kl.05:30 imorse, då jag vaknade av att det blixtrade utanför fönstret.

Jag boksavligen hoppade ur sängen och kastade mig efter filmkameran för att filma ovädret, och OJ vilka blixtar jag har på film ;) Sen vaknade jag igen vid 7-tiden och då ösregnade det, samt dundrade precis utanför fönstret. Hela sängen skakade faktiskt :D Det var lite coolt.

Hela dagen har varit kaos - översvämningar på hotell, t.ex. Jag var med Eli på hennes hotell och vi satt i lobyn och tog ett glas vin då det plötsligt vällde in vatten på golvet och fick hissen ur funktion. Läskgt, faktiskt.


Det får räcka med uppdatering idag. Imorgon får ni bilder över helvetet!

God natt!

Puss

Kommentarer
Postat av: V

vet du att kenza e i alanya?

2011-09-22 @ 20:24:48
Postat av: emiliea

läbbigt väder, är det sånt väder i december också? :)

2011-09-22 @ 21:34:12
URL: http://emiliuua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0