Frågestund!

Innan jag går ut på kvällens bravader (kan man säga så?) så tänkte jag bara bjuda på ännu en bild från poolen, från igår! Jag tar inte så värst mycket bilder längre så jag får ta de få jag har :P



Varför har jag så många läsare men ingen som kommenterar?
Jag tror det är för att jag inte skriver så mycket klagosaker i år, eller att jag inte ställer till med några problem :P

Jag kan köra en frågestund kanske? Om någon frågar något, vill säga.
Och nej, frågor om jag vill följa er via blog-tjofräset räknas inte.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Är det inte jobbigt med värmen i turkiet eller vänjer man sig?

2011-09-11 @ 19:43:59
URL: http://jessicaakarlssonn.blogg.se/
Postat av: mirre

hamna nyss på din blogg, kan du berätta lite om vad du gör i alanya? jobbar du? har du lägenhet där? hur länge har du bott utomlands? är det lätt att bo där? för & nackdelar? hur har du råd liksom :D vill själv flytta till turkiet efter studenten så vill ha lite info :) kram

2011-09-12 @ 13:26:44
Postat av: Sanna

Då har jag en fråga till för jag missa detta inlägget.

Vad ska man tänka på när man ska flytta ner?

Jag ska flytta ner nästa år.. Ska man skaffa visum innan eller kan man bara åka ner, o sen när det har gått tre månader måste man ansöka om det?

2011-09-12 @ 17:19:49
URL: http://talang.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh nej! Jag har inte haft internet sen i fredags så jag missade din frågestund. :( Hoppas du kan svara på den här ändå!

Skulle du rekomendera att åka till turkiet och jobba? Eller tycker du att man ska spara ihop pengar och bara vara på semester där en längre tid? :)

Superbra blogg! Kram

2011-09-12 @ 22:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0