Middag i hamnen

Halloj!
Nu kommer det bli dåligt med uppdatering eftersom jag har SEMESTER! :D
Men jag försöker så bra jag kan.. jag känner att det här med bloggande inte är min starkaste sida, liksom. Jag vill mera njuta av livet istället för att tala om för alla andra vad jag gör om dagarna :P

Igår kväll gick mamma, Vonkan och jag ner till hamnen för god mat... uuuh, som inte var så god mat. Hamnens starka sida är alkohol, inte mat. Jag tog plankstek och detta är vad jag fick:


Plankstek på tallrik, dessutom smakade det absolut ingenting. Tror kocken glömde att krydda till det lite...

Middag i hamnen - nej aldrig mer.
Middag ska man äta på Damlatas-gatan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0